ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Якщо товар ще не був відправлений, Ви маєте можливість відмовитись від нього, повідомивши про це завчасно Службу підтримки. Для цього необхідно відправити номер замовлення у повідомленні про відміну на електронну адресу info@a-shop.ua, або повідомити за тел. 098-022-65-90.

Якщо ви вже отримали товар, але він Вам не підійшов, - оформіть повернення:

  • Заповніть заяву на повернення. Завантажити бланк повернення
  • Надішліть посилку-повернення через відділення «Нової Пошти». Реквізити одержувача посилки-повернення : м. Запоріжжя склад «Нової Пошти» №27 ФОП Долгополова Я.І. т. 093-897-22-48
  • Гроші переводяться на Вашу банківську картку, або поповнюються на Ваш телефонний рахунок.

ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ

  • Товар, що був придбаний на A-SHOP.UA можна повернути на протязі 14 днів з моменту його отримання.
  • Наявність товарного чеку (знаходиться разом з товаром у посилці)
  • Наявність заповненої і підписаної заяви на повернення (знаходиться на зворотній стороні товарного чеку)
  • Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та використання, наявність оригінальної та непошкодженої упаковки і ярликів ).
  • Пакуйте посилку-повернення обережно, щоб речі не пошкодились під час перевезення.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

  • Не підлягають поверненню деякі категорії товарів, такі як панчішно-шкарпеткові вироби, рукавиці, білизна (згідно постанові КМ № 172 від 19.03.94).
  • Ми не зможемо прийняти Вашу посилку-повернення, якщо вона буде оформлена накладеним платежем.
  • Якщо Ви надішлете товар, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад, при цьому витрати за пересилку лягають на покупця.

НАЙЧАСТІШЕ ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ ПРО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Хто сплачує пересилку товару при поверненні?

Якщо повертається товар через невідповідність замовленню, або через брак, то зворотну доставку сплачує A-SHOP.UA. У цьому випадку, при відправці посилки-повернення потрібно зазначити, що доставку сплачує одержувач. Якщо ж Вам не підійшов колір, розмір, або хочете повернути товар за якихось інших особистих причин, доставку сплачує Покупець. У цьому випадку, при відправці посилки-повернення Вам необхідно буде сплатити вартість доставки. Якщо вартість доставки не буде сплачена, ми вирахуємо цю суму з коштів, що будуть повернені за замовлення.

Як повернути товар неналежної якості?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що не в змозі забезпечити свої функціональні якості через суттєвого недоліка, який заважає використовувати товар за призначенням. Якщо Ви маєте бажання повернути товар неналежної якості, будь ласка, обов’язково зв’яжіться з нами за телефоном 098-022-65-90 (всі дні, окрім неділі). Ми обов’язково знайдемо рішення для Вашого конкретного випадку. Якщо дефект пов'язаний з виробничим браком, або відбувся за нашої провини, ми замінимо товар, або ж повернемо кошти. Зверніть, будь ласка, увагу на умови використання виробів та на гарантійний термін, зазначені на етикетці та у договорі публічної оферти.

Як я можу отримати свої кошти?

На протязі 5 робочих днів після отримання і огляду посилки-повернення гроші переводяться на банківську картку, або поповнюються на телефонний рахунок. На банківську картку. Найшвидший спосіб повернення коштів – банківська картка системи Visa або Mastercard. Щоб отримати гроші на картку, у заявці на повернення вкажіть номер картки, а також ім’я та прізвище її власника. Поповнення телефонного рахунку. Щоб здійснити повернення коштів на номер телефону, достатньо вказати Ваш номер.

Як оформити обмін товару?

Обмін і заміна товару відбуваються за тією ж схемою, що і повернення товару: Вам необхідно заповнити бланк на повернення та відправити посилку з товаром , що повертаєте, на вказану вище адресу. Якщо вартість товару що повертається більше вартості товару, що Ви обрали на обмін, вкажіть ,будь ласка, яким чином Вам буде зручніше отримати грошову різницю. Новий товар ми відправимо на Ваше ім’я на протязі 3-х робочих днів після отримання та огляду посилки-повернення.

Що робити, якщо товарний чек або етикетка загублені?

Якщо Ви повертаєте товар у тому ж вигляді, у якому його отримували, але загубили товарний чек, або етикетку, ми приймемо повернення. Щоб повернути товар, заповніть і покладіть у посилку Бланк повернення.


завантажити бланк повернення