ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

 


Реквізити для відправки ПОСИЛКИ-ПОВЕРНЕННЯ

Нова Пошта, відділення №347
м. Київ
Одержувач: ФОП Долгополова Я.І.

т.098-022-65-90



Ми не зможемо прийняти Вашу посилку-повернення, якщо вона буде оформлена накладеним платежем.

Не підлягають поверненню деякі категорії товарів, такі як панчішно-шкарпеткові вироби, рукавиці, білизна (згідно постанові КМ № 172 від 19.03.94).

Якщо Ви надішлете товар, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад, при цьому витрати за пересилку лягають на покупця.

Так, Ви можете зробити повернення в будь який магазин мережі, навіть в іншому місті.


  • Наявність товарного чеку (знаходиться разом з товаром у посилці)
  • Наявність заповненного та підписаного бланку повернення (знаходиться на зворотній стороні товарного чеку)
  • збережені споживчі властивості та товарний вигляд (відсутність слідів експлуатації та використання, наявність оригінальної та непошкодженої упаковки і ярликів ).
  • Пакуйте посилку-повернення обережно, щоб речі не пошкодились під час перевезення

Товар, що був придбаний на A-SHOP.UA можна повернути протягом 14 днів з моменту його отримання.

Якщо повертається товар через невідповідність замовленню, або через брак, то зворотну доставку сплачує A-SHOP.UA. У цьому випадку, при відправці посилки-повернення потрібно зазначити, що доставку сплачує одержувач.


Якщо Вам не підійшов колір, розмір, або хочете повернути товар за якихось інших особистих причин, доставку сплачує Покупець. У цьому випадку, при відправці посилки-повернення Вам необхідно буде сплатити вартість доставки.


Якщо вартість доставки не буде сплачена, ми вирахуємо цю суму з коштів, що будуть повернені за замовлення.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що не може забезпечити свої функціональні якості через суттєвий недолік, який заважає використовувати товар за призначенням.

Якщо Ви маєте бажання повернути товар неналежної якості, будь ласка, обов’язково зв’яжіться з нами за телефоном 098-022-65-90 (пн-нд, з 9.00 до 18.00). Ми обов’язково знайдемо рішення для Вашого конкретного випадку.

Якщо дефект пов'язаний з виробничим браком, або відбувся за нашої провини, ми замінимо товар, або ж повернемо кошти. Зверніть, будь ласка, увагу на умови використання виробів та на гарантійний термін, зазначені на етикетці та у договорі публічної оферти.

Протягом 5 робочих днів після отримання і огляду посилки-повернення гроші переводяться на банківську картку, або поповнюються на телефонний рахунок.

На банківську картку.

Найшвидший спосіб повернення коштів – банківська картка системи Visa або Mastercard. Щоб отримати гроші на картку, у заявці на повернення вкажіть номер картки, а також ім’я та прізвище її власника.

Поповнення телефонного рахунку.

Щоб здійснити повернення коштів на номер телефону, достатньо вказати Ваш номер.

Якщо Ви повертаєте товар у тому ж вигляді, у якому його отримували, але загубили товарний чек, або етикетку, ми приймемо повернення. Щоб повернути товар, заповніть і покладіть у посилку Бланк повернення.

Завантажити бланк повернення